تزریق ایرولاستیک در بتن و آسفالت

سطوح بتنی درحال افزایش هستند و ما نیز هر روز بیشتر از قبل، استفاده از آن ها را مشاهده می‌کنیم. آسفالت به دلیل نیاز زیاد به نفت برای بهره برداری، یک پوشش گران برای سطح به حساب می‌آید و به همین دلیل، در بسیاری از سطوح مشاهده می‌کنیم که سطوح بتنی درحال جایگزین شدن برای آسفالت هستند. مثلا یکی از جاهایی که شاید بیشتر توجه شما را جلب میکند و در سطح آن از بتن استفاده شده باشد، فرودگاه ها هستند.

همه مواد، مزایا و معایبی دارند، بتن نیز در کنار مزایای زیادی که دارد، معایبی نیز دارد. مثلا یک موردی که پیش می‌آید، ایجاد ترک و شیار در بتن است. ایجاد ترک و شیار امری طبیعی در سطوح هستند ولی این طبیعی بودن، دلیل بر عدم نیاز به پر کردن آن ها نمی‌باشد. برای ترک هایی که در بتن و آسفالت بوجود می‌آید، بهترین و موثرترین راه شاید تزریق ایرولاستیک باشد. توسط این کار، فضای مابین بتن یا آسفالت شما به طور کاملا پوشیده خواهد شد.

گروه پیمانکاری فشخامی، برای ارائه بالاترین کیفیت در حوزه تزریق ایرولاستیک، از بروزترین دستگاه های موجود استفاده می‌کند که ظرفیتی برای پر کردن 5000 متر را به صورت یکباره دارا می‌باشد. البته تزریق ایرولاستیک صرفا برای بتن و آسفالت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بلکه از آن می‌توان حتی برای پر کردن درز میان سنگ ها نیز استفاده کرد. هم چنین برای سهولت و افزایش سرعت اجراء این عملیات، گروه فشخامی امکان تزریق ایرولاستیک سرد را نیز توسط دستگاه به روز خود ممکن کرده است، که دستگاه مورد نظر، توسط خود این گروه اختراع شده و ابتکاری از تیم خلاق فخشامی است در زمینه ایرولاستیک و درزبندی می‌باشد.

2018-12-11T13:28:05+03:30دسامبر 11th, 2018|